SCRISOARE DESCHISĂ către unii dintre „mai-marii mafiei” din Justiţie (cazul Zvara – partea a treia)


SCRISOARE DESCHISĂ CĂTRE UNII DINTRE „MAI-MARII MAFIEI” DIN JUSTIŢIA ROMÂNĂ

Un caz fără precedent în Justiţia postdecembristă din România

(partea a III-a) 

           „Singurele, autosesizările procurorilor m-au acuzat!” – susţine magistratul inculpat Vasile Zvara, atacându-i virulent în declaraţiile sale pe procurorii care s-au ocupat de cazul său. # Prin intermediul subsemnatului, judecătorul băimărean Zvara le transmite o „Scrisoare deschisă” acelora – subliniez, numai şi numai acelora!!! – din Justiţie care îşi bat joc, de atâţia ani, de soarta sa de magistrat, de viaţa sa şi de familia sa, recte de cazul său – prin incredibilele tergiversări „juridice” de peste 10 ani de zile.       

MOTTO: „Întâi te vor înjura. Pe urmă vor râde de tine. Apoi, te vor declara nebun. După aceea, vor încerca să te compromită. Într-un târziu, vor face tot posibilul să te lichideze. Dacă scapi cu viaţă din toate astea, vei fi un om mare.”  (Mahatma GHANDI)

          Pentru cititorii care încă nu cunosc acest incredibil caz, precizez că magistratul băimărean Vasile Zvara (judecător penalist la Judecătoria Baia Mare până în aprilie 2001, când a fost suspendat din funcţie, situaţie în care el este şi astăzi, în mai 2010!) a fost trimis în judecată la începutul anului 2001, iar procesul s-a încheiat, în faza de recurs la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ) pe 26 ianuarie 2006. Însă atunci, deci după şase ani de anchete, procese, strămutări, două sentinţe cu condamnare la închisoare, recursuri, casări de sentinţe şi rejudecări, a căzut prima mare ,,bombă”: instanţa ÎCCJ nu a dat o sentinţă definitivă şi irevocabilă (aşa cum ar fi fost normal şi aşa cum aştepta absolut toată lumea), ci instanţa a hotărât să trimită dosarul înapoi la Parchetul General al României! Adică înapoi la instituţia care, în perioada iunie 2000-februarie 2001, s-a ocupat de cercetarea penală şi care în cele din urmă l-a şi trimis pe Zvara în judecată în februarie/martie 2001. Capetele de acuzare: luare de mită, fals în acte (fals intelectual) şi uz de fals. Aşadar, dosarul ajunsese din nou, după şase ani de procese, la Parchetul General, fiind din nou, probabil, în faza de cercetare penală (sic!) precum în anul 2000! Deci, după încă un an, adică la începutul anului 2007, cazul Zvara intrase de-acum şi în UE, dar şi în ANUL OPT, tot nefinalizat, tot pe rol. Prin urmare, în ianuarie 2007 a mai căzut o „bombă”: de la Parchetul General, dosarul a fost trimis la DNA!!! Şi nimeni nu ştie nici până astăzi de ce. De exemplu, de ce tocmai la DNA, după şapte ani de anchete şi procese? Şi de ce tac în continuare absolut toţi reprezentanţii oficiali şi mai-marii din Ministerul Justiţiei?        

Incredibil: AL ŞASELEA MINISTRU AL JUSTIŢIEI „prinde” cazul Zvara tot pe rolul instanţelor de judecată! 

        De fapt, după atâţia ani, chiar nu mai e absolut nimic de mirare în derularea acestui stupefiant caz. Fiindcă, după cum am mai precizat de atâtea ori, exact asta se întâmplă de peste 10 ani: de când a fost oficial deschis dosarul Zvara, în iunie 2000, absolut nimeni din Ministerul Justiţiei nu a pomenit public niciodată, chiar NICIODATĂ, absolut nimic despre acest caz; nici un procuror, nici un judecător, nici un ministru al Justiţiei! Apropo, ştiţi că acest caz ,,a prins’’ deja pe rol, incredibil, al şaselea ministru de Justiţie?

        E foarte simplu, iată explicaţia: în anul 2000, când a demarat ancheta oficială a procurorilor de la Parchetul General, ministru al Justiţiei încă era pe-atunci liberalul Valeriu Stoica; au fost alegerile generale de la finele anului 2000, iar ministru al Justiţiei a ajuns Rodica Stănoiu, membru marcant al PSD (acum „membră” a PC?!?); aşadar, în martie 2001, Stănoiu a fost cea care şi-a pus avizul pentru trimiterea în judecată a magistratului băimărean!; în iulie 2001 a început procesul, iar la începutul anului 2004 PSD-ul a decis s-o ,,remanieze” pe ministreasa Rodica Stănoiu, locul ei fiind luat de pesedistul Cristian Diaconescu; şi uite-aşa s-a ajuns şi la alegerile de la sfârşitul anului 2004, în urma cărora Monica Macovei a devenit noul ministru al Justiţiei. Însă, foarte curios, nici măcar doamna Macovei nu a scos nici un singur cuvinţel, public, despre cazul Zvara. N-o fi ştiut nimic despre acest proces pe rol de atâţia ani? Poate că nu (poate nu, dar cam greu de crezut acest lucru, nu-i aşa?). Poate că nici nu i-a spus nimeni nimic (sic!). Şi probabil că nici următorul ministru, liberalul Tudor Chiuariu, tot nimic n-o fi ştiut despre cazul judecătorului băimărean?! Şi nici actualul ministru, Cătălin Predoiu, tot nimic n-o fi ştiind încă?

       Dar despre acest incredibil caz Zvara sigur ştie, în schimb, procurorul Flavius Crâznic, fost consilier al doamnei fost ministru Monica Macovei! Pentru că, nota bene, procurorul Crâznic este exact cel care, în februarie-martie 2001 a preluat dosarul Zvara de la procurorul Nicolae Păcuraru (cel care condusese ancheta până atunci) şi se pare că tocmai procurorul Flavius Crâznic a şi pus în final soluţia de trimitere în judecată a judecătorului băimărean. Dar, nu-i aşa?, ce-ar putea să spună astăzi, oficial, oricare reprezentant al Ministerului Justiţiei? Să declare că unui „judecător corupt” din Baia Mare i se aduc acuze extrem de grave şi că procesul e tot pe rol, iar instanţa şi numai instanţa de judecată va decide ce şi cum? Aşa şi este, că în rest ce-ar mai putea comenta sau explica public respectivul reprezentant al Ministerului Justiţiei? Poate să explice din ce motive acest caz e pe rol de peste 10 ani? Nuuu! Dar atunci ce? Multe, tare multe, însă până una, alta, mai dau eu publicităţii încă un motiv de a (se) comenta – tot pe la colţuri, fireşte – despre acest ,,inexistent” caz din originala şi în veşnică „remaniere” justiţie românească.

       Iată astfel, în exclusivitate, o declaraţie incendiară a judecătorului băimărean Vasile Zvara (magistrat doar suspendat din funcţie inclusiv în acest moment – anul 2010, atât şi nimic altceva!), de fapt fiind vorba despre o ,,SCRISOARE DESCHISĂ” – semnată olograf de Vasile Zvara, scrisoare pe care eu am primit-o de la magistratul băimărean în urmă cu circa patru ani, semnatarul inculpat precizându-mi că lasă la aprecierea mea, nota bene, când şi unde să public rândurile sale (iar până acum le-am publicat în fostul săptămânal regional „BULEVARDUL ŞTIRILOR” şi, în anul 2007, în săptămânalul judeţean „VIAŢA MARAMUREŞULUI”). Iată, aşadar, ce a dorit să spună şi să transmită public magistratul băimărean inculpat Vasile Zvara:          

„SCRISOARE DESCHISĂ CĂTRE „MAI-MARII MAFIEI” DIN JUSTIŢIA ROMÂNĂ

          M-aţi întrebat în urmă cu câteva zile, domnule ziarist (de fapt, eu îl întrebasem în urmă cu circa patru ani şi jumătate, telefonic, pentru că judecătorul băimărean se afla şi încă se află  într-o ţară occidentală, cu toată familia sa; ei nu au „fugit”, ci au plecat cât se poate de LEGAL, pur şi simplu pentru a nu muri de foame în România: asta fiindcă un magistrat suspendat din funcţie aici nu are dreptul să lucreze nicăieri, nici la Stat şi nici la firme private, iar Zvara intuia foarte bine încă din anul 2001 că procesul său va fi tergiversat cât mai mult posibil, şi iată că nu s-a înşelat absolut deloc! – n.a.), dacă am ceva să le transmit celor ce au pus la cale înlăturarea mea din justiţie. V-am spus atunci că nu-mi doresc decât să le fie ruşine, însă abia mai apoi am realizat că vorbisem în van, fiindcă lor le sunt străine noţiunile de onoare şi ruşine. Doresc, însă, să fac publice prin intermediul dvs câteva întrebări la care de ani de zile aştept răspunsuri şi care, ca de obicei, vor rămâne fără răspuns. De ce? Poate pentru că a răspunde la ele înseamnă a spune adevărul pe faţă şi, mai presus de orice, înseamnă a pierde puterea câştigată prin fraudă, minciună şi, nu în ultimul rând, asasinate politice (pur şi simplu şocantă şi incredibilă afirmaţia judecătorului, nu-i aşa? – n.a.).

,,Totul este un fals grosolan comis de către procurori”!      

        Aşadar:  #  De ce organele de presă care au scris despre mine s-au mulţumit şi se mulţumesc în continuare să scrie doar ceea ce le impun procurorii şi nu adevărul? (despre cazul Zvara s-a mai scris câte ceva până prin anul 2003, la fel şi în 2007, în majoritatea lor fiind însă articole denigratoare la adresa judecătorului băimărean şi pline-ochi cu minciuni şi cu dezinformări ordinare gen „Procurorii de la Curtea de Apel Cluj îl cercetează în stare de arest pe judecătorul Vasile Zvara (…)” – din ziarul „Adevărul” nr.3446 din 16 iulie 2001, pag.14; deşi, nota bene, magistratul Zvara nu a fost niciodată arestat şi nici măcar reţinut pentru cercetări, nici o secundă, absolut niciodată!!! – n.a.). 

#   De ce aceleaşi organe de presă nu apelează la sprijinul unui avocat care, depunându-şi delegaţia în dosarul meu, să le permită ziariştilor să vadă ceea ce este în realitate în dosarul meu? Nu trebuie să fii jurist pentru ca, citind paginile acelui dosar, să-ţi dai seama că totul este o înscenare fără suport juridic, că totul este un fals grosolan comis de către procurori (drăguţă, directă şi foarte dură afirmaţia  judecătorului, nu-i aşa? – n.a.) şi care, în repetate rânduri, au falsificat vizibil actele din dosar (?!?! – n.a.), a se vedea procesul-verbal întocmit cu ocazia verificării caietului grefierei (referire la fosta grefieră-şefă de la Judecătoria Târgu-Lăpuş, din perioada în care Zvara a fost preşedinte al judecătoriei menţionate – n.a.): se face menţiunea că grefiera-şefă Pop Ligia a fost de faţă şi a semnat. Fals, în ziua respectivă nici măcar nu a fost de faţă. Semnătura din dreptul numelui ei este falsă şi aparţine unui procuror (ohooo, stupefiant de-a dreptul! – n.a.). Mai mult, a se compara procesul-verbal de efectuare a unei fotocopii, în care se menţionează că la rubrica procuror nu exista nicio menţiune cu toate că este scris clar că procurorul a fost de acord cu măsura propusă (de către judecătorul Zvara – n.a.). De ce se face o atare menţiune? Fiindcă se ignora realitatea şi ei ştiu că nimeni nu are curajul să verifice. Şi seria falsurilor ar putea continua (iar la acest punct, judecătorul Zvara se referă la aspecte din ancheta privind două dintre acuzele care i se aduc, recte de fals în acte şi uz de fals, în dosarul Pop Daniel Ştefănel, cauză în care judecătorul a dat o soluţie la începutul anului 2000, pe când el era încă preşedinte al Judecătoriei Târgu-Lăpuş, jud. Maramureş – n.a.).     

#   De ce se ascunde faptul că am fost destituit ilegal din funcţia de preşedinte de instanţă (în aprilie 2000, de la Judecătoria Târgu-Lăpuş – n.a.), mai înainte de tot acest scandal, fără să mi se fi permis să fiu audiat în Consiliul Superior al Magistraturii? De ce se ascunde adevărul că am fost destituit de pe funcţia de preşedinte fiindcă am încercat împreună cu organele abilitate ale statului să prindem în flagrant un «mafiot» pe care nu aveam voie să-l prindem şi care oferea banii cu camătă cetăţenilor, după care le lua casele. Mai mult chiar, ajungând să se perfecţioneze, obţinea cu bani mulţi hotărâri de expedient false, pronunţate în dosare inexistente (incredibil!!! – n.a.) sau care nu aveau nicio legătură cu individul, hotărâri care mai apoi erau puse în executare cu forţa. De ce? (şi de către cine? – n.a.) Veţi afla! (într-adevăr, opinia publică tot va afla odată şi-odată, cu lux de amănunte, cu nume şi date concrete, ceea ce s-a petrecut în perioada 1999-2001 în Târgu-Lăpuş, adică la Judecătorie, Parchet şi Poliţie, recte ulterior în Palatul de Justiţie din Baia Mare, pentru că subsemnatul deţine toate aceste date şi informaţii; dar asta numai după ce în instanţă se va pune punct final, când oare?, acestui caz „interminabil”! – n.a.).

#   De ce se ascunde faptul că am fost trimis în judecată fără ca măcar urmărirea penală să fi fost terminată (??? – n.a.) şi fără ca măcar să fi existat o minimă probă de vinovăţie împotriva mea?

„Procurorul Crâznic mi-a spus că în dosar nu există probe împotriva mea!” – declară şi scrie (sub semnătură) judecătorul inculpat Zvara 

#   De ce ministrul justiţiei (referire la Rodica Stănoiu – n.a.) a refuzat să mă primească în audienţă ştiind că vreau să-i prezint adevăratele dovezi ale destituirii mele (din fruntea Judecătoriei Târgu-Lăpuş – n.a.) şi de ce unul dintre consilierii ei, aflând că sunt prezent (în secretariatul biroului ministrului Stănoiu – n.a.), a strigat în gura mare să mă bucur că nu sunt arestat şi a telefonat lui Crâznic (procurorul Flavius Crâznic, cel care ulterior a devenit consilierul doamnei ministru Monica Macovei! – n.a.) ordonându-i să întocmească rechizitoriul? Aceluiaşi Crâznic care, cu nicio săptămână în urmă, mi-a spus că în dosar nu există probe împotriva mea, însă ar trebui anunţată şi ministra (acest episod s-a derulat cam prin ianuarie/februarie 2001, cu foarte puţin timp înainte ca Zvara să fie trimis în judecată – n.a.). Ciudat, nu? 

#   De ce trebuia să fiu arestat şi care sunt acuzaţiile împotriva mea? Faptul că am pus în libertate un copil nevinovat (cazul Pop Daniel Ştefănel – n.a.), arestat la şase luni de la comiterea presupusei fapte (căci e vorba de o înscenare) şi cu o zi înainte de a fi trimis în judecată? Acesta este falsul meu? De când pentru o conducere fără permis se arestează cu o zi înainte de trimiterea în judecată şi asta numai pentru că omul nu vroia să recunoască ceea ce alţii nu au dovedit? Dacă era periculos, trebuia arestat imediat, nu-i aşa? S-a dovedit vreodată că aş fi urmărit un scop prin punerea lui în liberate? Altul, evident, decât cel de a stopa abuzurile poliţiştilor şi procurorilor din zonă (zona Târgu-Lăpuş – n.a.). Se spune că aş fi luat mită. De la cine? De la un individ (Ungur Şofron – n.a.) condamnat de mine la o pedeapsă maximă şi care în tot cursul procesului n-a făcut decât să mă înjure şi să mă ameninţe cu „neamurile” lui din Ministerul Justiţiei? Ştie oare lumea că eu nu aş fi avut nici măcar posibilitatea de a-l pune în libertate? Ştie oare lumea că „neamurile” lui din Minister l-au pus în libertate (?!? – n.a.) şi asta după ce că sentinţa (dată chiar de judecătorul Vasile Zvara – n.a.) nici măcar nu a fost atacată cu apel?!!! Oare cine să-i fie ,,neamurile”, acelaşi individ din preajma ministrei, care i-a interzis colegei lui de birou să o anunţe pe ministră că eu sunt acolo şi am unele acte să-i arăt? Ştie oare lumea că nu există nicio dovadă sau plângere împotriva mea cum că eu aş fi primit bani? Singurele, autosesizările procurorilor m-au acuzat. De ce? Fiindcă am refuzat, contrar ameninţărilor, să condamn persoane nevinovate şi care nu aveau altă vină decât aceea de a refuza să dea bani şi de băut celor ce i-au trimis în judecată (uluitor!!! – n.a.)

Oare chiar o fi descoperit judecătorul băimărean Zvara o importantă filieră de spălare a banilor, cu ramificaţii prin ţară şi cu foarte grave implicaţii până inclusiv în judeţul Maramureş?

#   De ce, dacă eram aşa de corupt, cu numai câteva luni în urmă, când fiind încă preşedinte de instanţă (la Judecătoria Târgu-Lăpuş – n.a.) şi sesizând că unul dintre stagiarii mei ar fi pus mâna pe banii cuiva, am declanşat o anchetă internă pentru a afla adevărul… Şi dacă e aşa, ce interes aş fi avut să iau mai apoi bani de la cel ce se lăuda cu „pilele” lui, ştiind că eu nu pot face legal nimic pentru el?

#   De ce ministra (Rodica Stănoiu – n.a.) ascunde adevărul? Iniţial am crezut-o victima dezinformării lui Păcuraru (Nicolae Păcuraru, ex-procuror-şef în cadrul Parchetului General, cel care s-a ocupat în perioada iunie 2000 – ianuarie 2001 de ancheta în dosarul Zvara – n.a.), mai apoi însă, văzând că pur şi simplu se fereşte să mă vadă pentru a nu-i arăta ceea ce ar fi fost obligată să vadă, mi-am dat seama că de fapt este pe o mână cu cei care din umbră conduc interesele injustiţiei (da, chiar aşa scrie în textul original al judecătorului inculpat: ,,interesele INJUSTIŢIEI’’ – n.a.).

#   De ce se ascunde faptul că în spatele cazului Zvara se ascunde de fapt „Afacerea Zvara” sau altfel spus eliminarea din sistem a unui magistrat care a avut ghinionul să descopere ceea ce era interzis a descoperi şi care a avut curajul să facă investigaţiile de rigoare pentru a da de capătul firului? De ce se ascunde faptul că de fiecare dată când m-am deplasat la Bucureşti împreună cu avocatul meu (băimăreanul Traian Velea, unul dintre cei mai reputaţi avocaţi din Baroul Maramureş – n.a.) am fost trimişi înapoi acasă fără a se discuta nimic altceva decât de ce am avut curajul să mă leg de societatea care cumpărase în toamna anului 1999, 1 hectar de pădure fără vegetaţie şi estimată la o valoare locală de circa 500.000 lei, cu suma de 5.000.000.000 lei? (da, judecătorul a scris CINCI MILIARDE LEI, la nivelul anului 1999! – n.a.). Să nu mai spunem că terenul a fost retrocedat ilegal.

#   De ce se ascunde adevărul că în spatele cazului meu se află cea mai mare filieră de spălare a banilor din România, controlată de regimul politic şi care, în timp ce românii mor de foame, învârte mii de miliarde de lei?

#   De ce se ascunde faptul că tot eu am descoperit cum se spală banii alocaţi de comunitatea internaţională agriculturii, prin intermediul unor sere inundate anual cu hidrantul şi declarate mai apoi ca fiind „calamitate” şi despăgubite pentru recolta pierdută, care în fapt nu a existat niciodată…

     Evident, soluţia în cazul meu nu poate fi decât una politică, căci în caz contrar poate ar trebui reformată justiţia, poate că unii miniştri, în baza legii răspunderii ministeriale, ar trebui să-şi dea demisia ş.a.m.d. Nu mi-aş fi dorit decât să fiu ascultat, căci mi-am făcut datoria de magistrat şi de bun patriot. Din păcate nu a fost să fie. Chiar şi în cazul unei soluţii juste şi legale, aş fi acceptat ca femeia (Rodica Stănoiu – n.a.) care a vrut să-şi construiască în fapt cariera pe viaţa şi sufletul copilului meu să-mi recunoască, fie şi între patru ochi, că a greşit şi aş fi iertat-o fără alte pretenţii. Din păcate însă, lucrurile au mers prea departe. Sper şi-mi doresc din inimă ca Bunul Dumnezeu aşa să-i ajute fiecăruia dintre cei implicaţi, după cum au fost de bună credinţă.     (semnează Vasile ZVARA)”

     Consider, în calitatea mea de ziarist care urmăreşte foarte îndeaproape acest caz de peste 10 ani de zile, că orice alte comentarii ar fi, deocamdată, cel puţin aici şi acum, absolut de prisos.

                                    (VA URMA)

                                                                                            Vasile-Peter CZOMPA

       Nota autorului: doar şapoul, intertitlurile, parantezele explicative şi fraza finală au fost introduse în acest material  de către semnatarul acestui articol.

3 răspunsuri to “SCRISOARE DESCHISĂ către unii dintre „mai-marii mafiei” din Justiţie (cazul Zvara – partea a treia)”

  1. Mihaela Dejeu Says:

    Asta e tara in care traim! Din pacate nu stiu ce solutie constructiva am putea adopta ca sa scapam de coruptie, corupti, urmarile lor… Am incercat sa votam si pe stanga si pe dreapta si deloc… nimic nu pare sa aiba efectele scontate! Ne-a mai ramas doar puterea (curajul nesabuit poate) de a nu tine gura inchisa. Mi-a placut foarte mult citatul dvs. si trebuie sa-l impartasesc si cu altii care vor cu cititul pana aici:
    „Pentru ca răul să triumfe, e suficient ca oamenii buni să nu facă nimic” (Edmund BURKE).

    • Peter CZOMPA Says:

      Mihaela, ai pus un punct mare pe i spunând că „ne-a mai rămas doar puterea, curajul nesăbuit poate, de a nu ţine gura închisă”! Vezi tu, din păcate marea majoritate a cetăţenilor asta face – mult prea mulţi tac, în ideea „dacă spun public ce ştiu, dacă sesizez eu vreo instituţie, tot nu se rezolvă nimic, ba-mi aprind şi paie-n cap şi-apoi am io probleme”. În aceeaşi ordine de idei, mass-media ar trebui să facă aceste dezvăluiri, să informeze corect opinia publică, însă mai are rost să spun că şi media românească, în proporţie de 75-80%, poate mai mult (sic!), e mână-n mână cu derbedeii din pseudo-clasa politică sau, pe de altă parte, jurnaliştii vechi şi cunoscuţi – în special şefimea (directori, seniori editori, redactori-şefi, editorialişti, şefi de departamente etc.) – au devenit slugi ale unor grupuri de interese politico-economice?! Iar în acest timp, nici instituţiile statului nu funcţionează, fiindcă toţi conducătorii sunt puşi în funcţii pe criterii politice! Dar, peste toate acestea, Justiţia e la pământ, în special în zona Parchete!!! – procurorii reprezintă veriga cea mai coruptă, cea mai vulnerabilă, cea mai controlată de mai-marii Puterii, de grupurile de interese din „umbră” (cele care de fapt deţin adevărata putere economico-financiară în România)! Una peste alta, generic vorbind, din aceste motive concrete – mai puţin cunoscute opiniei publice – există asemenea cazuri precum al judecătorului Zvara din Baia Mare sau al judecătoarei Andreea Ciucă din Târgu Mureş (caz care a durat şapte ani şi despre care mass-media totuşi s-a ocupat, însă cazul Zvara e şi după 10 ani tabu în presă – de ce?). Şi-atunci, dacă se întâmplă aşa ceva cu astfel de oameni (cu funcţii şi meserii aparte, oameni care dezvăluie murdăriile din sistem), ce curaj să mai aibă simplul cetăţean? Da, asta e ţara în care trăim!

  2. Cosmin Cristea Says:

    Justiţia română omoară omul prin tortură psihică….

    Mă numesc Rostogolea Cosmin Dumitru, din oraşul Tg-Jiu, judeţul Gorj. Pe această cale arăt faptul că Poliţistul şi Magistratul omoară omul prin tortură psihică.
    În august 2004 am comentat unele articole apărute în mass-media locală şi centrală… Am susţinut scris şi verbal…**Mafia Pieţelor e creată de Poliţie şi Administraţie. Realitatea arată că există falşi producători şi bişniţari pe care Poliţia îi foloseşte împotriva celor ce ridică capul.**.
    Am intrat în vizorul Poliţiei care a început şirul persecutărilor şi abuzurilor.. .Poliţiştii mi-au ridicat marfa în vederea confiscării deşi aveam aviz de însoţire; m-au sancţionat deoarece nu am avut buletinul asupra mea––buletinul era la unii pieţari, iar noul buletin era la Poliţie… Repercusiunile la adresa mea au continuat. Au fost strânse vreo 15 semnături la adresa mea prin care se invedera Şefilor Poliţiei că sunt alcoolist, că deseori fac scandal în Piaţă. În urma unui control inopinat, Garda Financiară constată că sunt în regulă cu actele. Cu toate acestea, Viorel Caragea Salvador – actualul Şef al IPJ-Gorj mi-a luat şi el actele la control susţinând existenţa de nereguli în acte, în ciuda faptului că nu are pregătire în domeniu aşa cum au specialiştii din Garda Financiară. Când i-am arătat constatarea favorabilă, dată de Garda Financiară, m-a aburit cu un parteneriat între Poliţie şi A.T.G. (Asociaţia Tinerii Gorjului)
    În urma acţiunilor concertate şi insistente prin care am fost “sprijinit” să nu mai fac nimic, am renunţat la activităţile economice şi m-am gândit la o formă de colaborare dintre Poliţie şi A.T.G. Au părăsit Piaţa şi cei 15 pieţari–printre care şi neamurile unui procuror, dar şi Şeful Poliţiei Pieţei. A rămas doar Ion Năsărâmbă – Şeful Administraţiei Pieţei– datorită faptului că viziunea mea despre mafia pieţelor l-a avantajat. Se pare că şi dumnealui făcuse astfel de Rapoarte. Mi-am recuperat marfa prin Instanţă şi am fost exonerat şi de amenda aferentă lipsei buletinului. Procurorii de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Gorj au refuzat să întreprindă măsuri împotriva poliţiştilor în contextul în care Instanţele au confirmat că : aveam aviz de însoţire a mărfii, iar Poliţia nu avea dreptul să ridice marfa în vederea confiscării; buletinul meu era la Poliţie, eu nu mi-am ascuns datele şi nici nu aş fi avut cum deoarece eram cunoscut de toată lumea, iar Poliţia a uitat motivul de intervenţie; au confirmat că Şeful Poliţiei Pieţei împreună cu Comisarul Ion Mutulescu-şef la O.P. au infirmat existenţa scandalurilor dintre mine şi unii pieţari. Deşi au fost multe incidente – unii pieţari mi-au furat banii, mi-au aruncat marfa pe jos, mi-au aruncat preţurile, mi-au bagat mâna în gât – unii poliţişti din cadrul IPJ-Gorj au venit în Piaţă, dar nu pentru a interveni, ci ca să îmi vândă telefoane la preţuri mici, etc. (te pui cu mafia?)……….
    Venirea lui Traian Băsescu la conducerea ţării a fost motivul de semnare a Protocolului dintre Poliţia Municipală şi A.T.G. Ca formă de materializare a acestui parteneriat s-a convenit apariţia unui club care să atragă tinerii cu comportament deviant, iar împreună cu Poliţia găsirea de idei şi demararea de acţiuni necesare reitegrării tinerilor în societate. Astfel Viorel Caragea în numele Poliţiei a donat, fără acte, 5 scaune, 4 dintre ele fiind luate de la Vâlceanu de lângă Universitatea Constantin Brâncuşi.
    Încă de la deschiderea clubului am întâmpinat probleme cu o persoană care şi-a concretizat intenţiile agresive faţă de mine prin a intrat peste mine, în casă. Poliţia şi Procuratura au pactizat cu violatorul de domiciliu, trimiţându-mă pe mine în Instanţă! Şi acum se menţine această condamnare la adresa mea!
    Poliţia şi Procuratura au susţinut, în fals, că aş sta în Clubul 2 al asociaţiei, că aceasta este casa unde locuiesc eu. Instanţele nu au acceptat aberaţiile Procuraturii şi Poliţiei, dar au folosit expresi **…camera alăturată clubului..**…….
    Eu l-am reclamat pe Viorel Caragea pentru trafic de influenţă şi instigarea Poliţiştilor la favorizarea infractorilor! Mai mult, am informat Poliţia cu privire la elevii care beau în baruri, care sunt zonele în care se fură ziua, am făcut referire la minori care fură, modul de operare în timpul furtului, minore care se prostituează etc. Aceste informaţii le culegeam de la aceşti minori care primeau ore gratuite la calculatoare…. Poliţiştii au căşunat pe mine, acuzându-mă ca fiind cauza tuturor infracţiunilor din Gorj şi deseori veneau noaptea în club, unde întrebau de mine… . Îmi făceau dosare peste dosare….
    Expresia elocventă a abuzurilor Poliţiei din acea perioadă o reprezintă activitatea Poliţiei când am sesizat prin 112: ** suspectul care mi-a distrus un calculator şi tastatura a venit la club**. Instanţa de Judecată a confirmat abuzul Poliţiei, dar Procurorii de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Gorj au refuzat să ia măsurile legale împotriva acelui poliţist în contextul în care eu am şi clacat psihic, încercând chiar să mă sinucid! Am stat vreo 3 zile prin diferite secţii ale Spitalului Judeţean Gorj. Această tentativă de suicid a fost muşamalizată de medici, care au minţit că am stat 3 zile în comă alcoolică dintre care 2 zile în secţia ATI….
    În această perioadă soţia a avut o cădere psihică, ajungând la Psihiatrie, rămânând casa şi clubul descuiate. Au fost sustrase bunuri în valoare de 5000 lei noi şi piese din calculatoare… .
    Din luna august 2006, mi-am canalizat energia spre însănătoşirea soţiei mele. Poliţia nu mi-a dat pace nici de această dată! Am stat în arest 24 ore datorită faptului că am refuzat să colaborez de prima dată cu Poliţia (mă duceam la Puşcărie dacă nu se gaseau banii). Bineînţeles, Procuratura şi Poliţia m-a împroşcat cu noroi, refuzând să recunoască faptul că eu sunt vinovat de neglijenţă în serviciu şi nu de tăinuire.
    Procurorii de la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Craiova au refuzat să ia măsuri împotriva poliţiştilor, lăsându-i să continue persecutările şi abuzurile la adresa mea.
    Am renunţat la acel Protocol cu Poliţia şi la acel club, dar Poliţia nu mi-a dat pace. Împotriva mea au intervenit profesorii studentului Caragea Viorel- judecătorii, jandarmii lui Grosu Nicolae şi lui Tâlvescu..
    Astfel, Justiţia Gorjeană a continuat persecutările şi abuzurile la adresa mea, provocându-mi suferinţe psihice cauzatoare de moarte! Doar responsabilitatea vis-à-vis de copil m-a ţinut în viaţă. În prezent această responsabilitate pierde teren în favoarea suferinţelor psihice! Toate acestea în contextul în care Poliţia şi Procuratura a început urmărirea penală împotriva vecinilor şi se ocupă de jandarmii şi medicii care m-au torturat fizic şi psihic în anul 2009.
    ……………………………………………………………………………….

    Pentru unii poliţişti şi magistraţi am fost şi sunt un **vânat **. Aceştia fac totul în a crea probe care să suţină că eu mint, care să susţină că ei sunt adevăraţii responsabili, că sunt adevăraţi justiţiari….

    Magistraţii şi poliţiştii mi-au provocat suferinţe psihice prin tolerarea infracţiunilor de tulburare de posesie, distrugere, furt, violare de domiciliu, sechestrare, tortură, privare de libertate, etc.
    Magistraţii şi poliţiştii continuă tortura psihică la adresa mea prin a refuza:
    – să compare dimensiunea actuală a hotarului cu dimensiunea de 48.6 m statuată în actele de proprietate din anul 1958, Cartea Cadastrală din 1959, 1966, 1973, planul de situaţie din 2006. Dimensiunea de 48.6 m nu a fost schimbată de Instanţele de Judecată ci a fost menţinută. Vecinii au construit un gard pe sub streşinile casei mele prin jupuirea şi tăierea prunului, prin tăierea gardului viu, prin distrugerea florilor şi a trandafirilor, prin distrugerea alei de beton, a unei părţi din postamentul de beton etc; http://www.youtube.com/watch?v=45KWu_mXhDY
    – să mă achite deşi au recunoscut că violatorul de domiciliu şi-a finalizat acţiunile agresive, intrând peste mine, în casă;
    – să recunoască furtul din vara anului 2006 deşi există martori şi
    probe. Să se implice în recuperarea prejudiciului cauzat de un hoţ în octombrie 2007;
    – să respecte rolul, existenţa şi dispoziţiile Legii 60 din 1991.
    În viziunea magistraţilor şi poliţiştilor, protestatarul ce reclamă persecutări şi abuzuri este infractor. Este legală orice intervenţie a Jandarmeriei în a crea probe incriminatorii (hărţuire, sechestrare, tortură, privare de libertate). În viziunea magistraţilor şi poliţiştilor formele de protest sunt fapte penale, deşi Legea 60 din 1991 prevede că aceste forme de protest şi nu sunt motive de intervenţie. Aceste forme de protest sunt probe de îngrădire a protestului, dar şi de implicare autorităţilor în a rezolva problemele protestatarilor.
    http://www.youtube.com/watch?v=m-wKjjs7A5M ……………….
    Frustrarea, incompetenţa şi iresponsabilitatea funcţionarului public sunt factorii ce definesc actualul Sistem de Justiţie–Sistem care omoară omul prin tortură psihică….

Lasă un răspuns

